Якщо ви бажаєте повернути товар після покупки, ознайомтесь з правилами повернення або обміну товару у магазині РОЗВИВАШКИ

 

ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР?

Ви можете повернути або обміняти, придбаний у нашому магазині товар, протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, згідно Закону України "Про захист прав споживачів".

 

Щоб повернути/обміняти товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • упаковка товару ціла, всі етикетки та ярлики цілі та на місці;
  • товар не був у використанні (відсутні сліди користування, фізичні пошкодження товару, потертості, подряпини, сколи  та ін.);
  • наявна вся комплектація;
  • товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар поміщено в упакування відповідно до того, як ви його отримали.

 

ЯКІ ТОВАРИ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ ТА ОБМІНУ?

Згідно постанови Кабінет Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

не підлягають обміну (поверненню):

- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- розчіски, гребенці та щітки масажні;
- рукавички;
- друковані видання;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).

З повним переліком цих товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням. Повернути такі товари можна лише у випадку виявлення виробничого браку чи їх невідповідності вашому замовленню.

 

В разі повернення чи обміну товару належної якості вартість доставки оплачує покупець.
Якщо повернення чи обмін відбувається через виробничий брак товару (іграшка не працює), вартість доставки оплачуємо ми.
 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. 

 

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ

Повернути грошові кошти або обміняти ваш товар ми зможемо впродовж 2-3 днів з моменту отримання нами товару, що прийшов на повернення. Грошові кошти будуть перераховані на вашу банківську картку після перевірки товару, який прийшов на повернення.

 


 

Для вирішення питань обміну або повернення вам достатньо написати нам у один із месенджерів (Viber, Telegram або в директ Instagram).