Close
Маєте запитання?
Звертайтеся!
Telegram
Viber
Click to order
Ваше замовлення:
Total: 
Ваше ім`я
Ваше прізвище
Ваш телефон (на якому є Вайбер або Телеграм)
Як з вами зв`язатися?
Оберіть варіант (Вайбер, Телеграм)
Payment method
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності
Обране:
З нами батьки стають Супербатьками !!!
промокод АКЦІЯ10⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀- 10% на покупку від 500 грн

Запитання та відповіді

1. Чи можна наложеним платежем без передоплати?
Ми припинили таку форму роботи з покупцями!!!

Ми працювали наложеним платежем без передоплати і в достатній мірі переконалися, що є значна частина недобросовісних покупців, які не забирають свої замовлення, хоча ми регулярно їм нагадували про терміни зберігання.

Ми на них витрачали час двох відділів (менеджерів по обробці заявок та працівників складу), упаковочні матеріали та кошти на оплату доставки в обидві сторони, а інколи кошти за платне зберігання замовлень.

Тому ми вирішили, що передоплатою (яка орієнтовно дорівнює сумі доставки іграшок до покупця) будемо зменшувати кількість безвідповідальних покупців, яким так важко забрати свою посилку з відділення)
2. А якщо я оплачу і ви заберете мій аванс?
Ми - надійний інтернет-магазин і ваш мінімальний аванс (який орієнтовно дорівнює сумі доставки іграшок до покупця) виступає підтвердженням того, що ви відповідально ставитеся до покупки і маєте щирий намір забрати своє замовлення з відділення Нової Пошти.

А нижче коротко про те, як можуть діяти зловмисники, які беруть предоплату і не відправляють замовлення
Зрозумійте, для зловмисників сумма авансу 120 грн була б не вигідною)))
Зловмисники на одному інтернет-ресурсі проводять обмежену кількість часу, відмивають величезні сумми коштів за короткий період і переходять на інший ресурс з іншими товарами та повністю змінюють усі свої дані.
Тому, нажаль, їх так складно відстежити ...
Найчастіше вони продають дороговартісні товари і аванси починаються від 500грн
Крім того, вони розміщують свої товари на безкоштовних або дуже дешевих платформах та, як правило, мають незахищений протокол з'єднання http (про що сигналізує трикутник зі знаком оклику поруч з адресою сайту), бо захищений (https - із зображенням замкненого замка поруч з адресою сайту) потрібно купувати!!!
Зловмисники не роблять ссилки на свої соцмережі і точно не роблять власних фото товарів та відеооглядів))
Найчастіше вони знаходяться на односторінкових сайтах, безкоштовних дошках оголошень, в соцмережах - без прив'язки до сайтів та месенджерів!
В інтернеті є багато публікацій на цю тему - вивчайте, бо це дуже важливо!
3. Якщо я отримую замовлення і:
- в замовлення забули покласти одну іграшку?
- іграшка не працює?
- помилково поклали не ту іграшку?
Заспокойтесь, такі ситуації трапляються надзвичайно рідко, але трапляются ((

Якщо схожа ситуація трапилася, то ви - скидаєте нам у месенджер фото/відео підтвердження відсутності чи неробочого стану іграшки, оглядаючи посилку у відділенні Нової Пошти !!!

І далі є 2 варіанти розвитку подій:
1. Ми за власний рахунок вам відправляємо чи замінюємо іграшку (якщо ви не пошкодили її саму та її упакування під час огляду)
2. Повертаємо кошти за ту іграшку, яку забули покласти

Ви самостійно обираєте, що вам більш підходить в конкретній ситуації)
4. Чи можна просто повернути або обміняти іграшку на іншу?
Можна, дотримуючись усіх норм Закону України "Про захист прав споживачів".

Слід зазаначити, що не підлягають обміну та поверненню товари, що відносяться до переліку зазначеному у Додатку №3 до Постанови КМУ № 172 (зокрема м'які іграшки).

В поверненні товару чи його заміні на новий буде відмовлено, якщо:

- упаковка товару пошкоджена, товар був в експлуатації та має дефекти або перебуває в неповній комплектації;
- з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб

Зауважте, що витрати за повернення товару до нас здійснюються за ваш рахунок!
5. Як дізнатись, коли будуть іграшки, які закінчились?
Коли ви зробите замовлення, система перемістить вас на сторінку вдячності, на котрій ви зможете приєднатися до наших спільнот у Вайбер чи Інстаграм, натиснувши відновідні кнопки.

У спільнотах, ви матимете можливість слідкувати за новинками, надходженням товару, який закінчився, та акціями!

Ми не займаємось розсиланням спаму!!!

Лише ключова інформація, яка буде корисна нашим клієнтам!

Саме тому, повідомлення у нашій спільноті у Вайбер з'являються не частіше, ніж 2 рази в тиждень)

Замовляйте онлайн

Розраховуйтесь безпечно

Отримуйте швидко

Розвивайтесь граючись

Купуйте найкращі розвиваючі іграшки 24/7

Замовляйте онлайн та безпечно розраховуйтесь

Миттєво відправляємо ваші розвивашки в день замовлення

Розвивайтесь граючись та отримуйте позитивні емоції
Купуйте найкращі розвиваючі іграшки 24/7

Замовляйте онлайн та безпечно розраховуйтесь

Миттєво відправляємо ваші розвивашки
в день замовлення

Розвивайтесь граючись
та отримуйте позитивні емоції

А ось і наш Instagrаm))